A rajtnál nagy volt a torlódás, de nem történt baleset,
Vettel megelőzte Maldonado-t. A futam első részében a verseny nem volt túl
izgalmas, de a végére az lett. Körülbelül a 23. körben kezdődtek az izgalmak,
amikor Hamilton-nak elromlott a váltója és kiesett a versenyből. A 30. körben
Maldonado és Alonso egyszerre ment ki a boxba. A spanyol cseréje gyorsabb volt,
de maradt a sorrend, majd beragadtak Rosberg és Grosjean mögé (Fernando majdnem
megelőzte Pastor-t). Karthikeyan nekiment a falnak ezért behívták a Safety
Car-t. A 38. körben a biztonsági autó kiállása előtt Button szépen elkerülte,
hogy összeérjen Vettel-lel (Sebastian fékezésére nem számított Jenson). Webber
gyönyörűen ment el Hulkenberg mellett. A 40. körben Schumacher hátulról
kiütötte Vergne-t, mindkettőjük versenye véget ért, újra bejött a Safety Car. Michael 10 rajthelyes bűntetést kapott Japánra - szerintem jogosan. (Schumi
tavaly Perez-nek ment neki Szingapúrban.)
A mezőny elengedése után Massa
Senna-t támadta, kicsit nekiment, majd megelőzte, később Ricciardo-t is. A 48.
körben Grosjean félreállt Raikkönen-nek. Perez próbálta megelőzni
Hulkenberg-et, de kicsit összeértek. Az 50. körben Kobayashi-t megelőzte Webber,
majd Hulkenberg is, de Nico koccant Kamuival. Senna találkozott egy kicsit a
fallal, majd kiesett.
Hosszú idő után Vettel nyert, Button és Alonso előtt.
Mögöttük di Resta végzett – akinek ez a legjobb Forma 1-es eredménye -, őt
Rosberg, a két Lotus és Masssa követte. Ricciardo lett a 9, Perez előtt (Webber 20 másodperces büntetést kapott - jogtalan előnyszerzésért, Kobayashi-val szemben).
Két hét múlva Suzuka, Japán.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése