Hamilton visszaesett, a 8. körben már csak
a hatodik volt. A 9. körben Grosjean jobb hátsókerekének felfüggesztése eltört,
végetért a versenye. Sutilnak – a boxban – a fékje füstölni kezdett, de
folytatni tudta. A 11. körben a cserék után Alonso bejött Rosberg és Vettel
közé – ekkor Gutierrez vezetett kiállás nélkül. Néhány körrel később Fernando
és Sebastian is megelőzte Nicot – Vettel DRS használata nélkül ment el.
Ricciardo megelőzte Hamiltont és di Restát is, ezzel a nyolcadik helyen autózott.
Van der Garde bal hátsó kereke legurult, a holland ezután kiállt a boxba. A
második cserék után Alonso, Massa, Vettel és Raikkönen volt a sorrend az élen.
A 32. körben Kimi megpróbálta megelőzni Sebastiant, de a német visszaverte a
finn támadását, egészen a következő körig, mikor Raikkönen elment Vettel
mellett. A 36. körben a pitben nem a legjobbkor engedték el Hulkenberget,
Vergne épp akkor jött be a boxba, a német nekiment hátulról a franciának.
Ezután Hulkenbergnek első szárnyat cseréltek és kapott egy 10 mp-eset. Alonso
és Massa egymás után volt kinn kerékcserén, ezt követően a sorrend Raikkönen,
Alonso, Vettel és Massa lett. Pár körrel később Fernando megelőzte Kimit.
Vergne jobb hátsó kerekéről elrepült a futófelület, így újra ki kellett menjen
a boxba. A 40. kör környékén Button harcolt kicsit Gutierrezzel, akit végül
megelőzött. Az 59. körben Perez megérkezett Buttonra. Di Resta is elég közel
került a végére Rosberghez. Alonso nagyszerűen nyert hazai közönség előtt, a
második a kicsit csalódott Raikkönen lett, a harmadik helyen a büntetés miatt
kilencedik helyről rajtoló Massa végzett. Mindhárom srác megérdemelte a
dobogót.
Vettel a negyedik lett – nála az első kerékcserét rontották el,
szerintem pár körrel előbb kellett volna kihozni. Mögötte Webber végzett, őt
Rosberg és di Resta követte. Button lett a nyolcadik. Az utolsó
pontszerző-helyeken Perez és Ricciardo ért be. Gutierrez a tizenegyedik lett,
Hamilton előtt.
A harc két hét múlva Monte Carlo-ban folytatódik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése