2019. március 31., vasárnap

A fenébe! Majdnem...


Miközben a mai bahraini versenyt néztem a 2012-es U18-as gokart világbajnokság döntő futama jár a fejemben, melyet szintén Bahrainben rendeztek, pár méterre a Forma 1-es pályától. Leclerc bajnokesélyes volt és a poleból indult, de visszaesett a második helyre. Egész verseny alatt szorongatták Charles-t a harmadik és negyedik helyen haladó srácok. Nagy riválisa a 16. pozícióból vágott neki a futamnak és folyamatosan jött egyre feljebb, végül a nyolcadikként intették le, míg Leclerc-t másodikként. A monacói tudta milyen szoros a csata a bajnoki címért, így tolta, ahogy a csövön kifért. Talán azóta sem láttam annyira küzdeni (ezt bóknak szánom), de sajnos nem volt elég. Egyetlen egy apró pontocskán múlt minden. Vice-champion lett. Ami egyébként nagyon szép eredmény, de… akkor ez csak sovány vigasz.

(A bajnoki címet elnyerő fiatalember nevét egyébként évek óta nem láttam semmilyen nevezési listán.)

Míg vezette Leclerc a mai versenyt hittem benne, hogy na majd ma az élet visszaadja, amit akkor elvett. De sajnos nem így történt. Szörnyű volt látni, ahogy lassul és csak abban bíztam a végéig kibírja. Ebből a szempontból szerencsére bejött a Safety Car és adott Charlo-nak kis fájdalomdíjként egy dobogós 3. helyet. Majdnem nyert… De legalább haza vihet egy kupát, ami a második szezonjában, második Ferraris versenyén önmagában is lenyűgöző. Ma a világ is felismerte, hogy mekkora tehetség, amit én már 7 éve mondogatok – igen nagyon büszke vagyok rá és arra is, hogy már mikor felfigyeltem rá.

Összefoglalva, hihetetlenül bosszantó ez a technikai probléma (Alonso arca mindent elmondott), de fantasztikusan ment egész hétvégén és le a kalappal! Sokan büszkék rá és onnan fentről is!

Nyerje meg az 1000. futamot és írja fel a nevét a történelemkönyvekbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése