2011. december 31., szombat

Ez volt az év - 2011

2.rész
Az idény nagy részében Vettel állhatott fel a dobogó legfelső fokára. Második világbajnoki címe megérdemelt volt. Gyönyörűen, hibátlanul vezette végig a közel két órás versenyeket. Győzelmeinek pedig ugyanúgy tud örülni, mintha mindegyik az első lenne. 
A többiek az élmezőnyből próbálták megtörni az „uralmát”, kisebb-nagyobb sikerrel. Webber, Hamilton, Button és Alonso győzelmei abból a szempontból voltak számottevőek, hogy a világbajnokságban ki végez a 2. illetve 3. helyen. Az első hely sorsába nem nagyon tudtak beleszólni, hiszen keresztbe verték egymást. Ezek közül azért megemlíteném Button magyarországi győzelmét, 200. versenyét futotta (anno nálunk aratta első győzelmét is), emellett kanadai első helyét, amelyet az utolsó helyről szerzett meg. 
Massa és Hamilton idén hatszor ütközött. Szerintem mindketten hibásak voltak ezekben a helyzetekben, két ember kell ahhoz, hogy 19 futamból hatszor kerüljenek összetűzésbe. Én úgy gondolom Hamilton volt inkább a ludas az esetek többségében. Biztos van, aki nem ért velem egyet, de én így láttam. Massa is így látta, meg is sértődött Hamiltonra, de mostanra már szent a béke – remélhetőleg. 
Itt a nagy harcokban azért ne feledkezzünk meg Kubicáról, aki még most is keményen küzd, hogy visszatérhessen a száguldó cirkuszba. Ha ez megvalósulhat – én nagyon bízok benne – kérdés, hogy melyik csapat tagja lesz. A Lotus Renault GP-vel ma jár le a szerződése, a hírek szerint a Ferrari pilótája lesz. 
Kimi viszont aláírt a LRGP-hez. Kíváncsi vagyok 2 év kihagyása után hol fog a mezőnyben elhelyezkedni (persze ez az autótól is függ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése