2011. április 10., vasárnap

Maláj Nagydíj

Ma nem volt hiány izgalmakban. Úgy néz ki, hogy a mozgatható hátsó szárny megtette a hatását.
A rajtot követően Vettel maradt az élen, a két Renault rajtolt nagyot – Heidfeld feljött a második helyre, Petrov pedig az ötödikre. Webber esett sokat vissza, harmadikról a kilencedikre. Bár az ausztrál autójában nem volt KERS rendszer, ennek ellenére sokat csatázott Kobayashival, aki Schumachert sem kímélte. A 14. körben kicsit cseperegni kezdett az eső, de nem volt vészes ( - mint két éve, mikor Kimi Raikkönen fagyit evett, míg a verseny szünetelt :)) Sajnos megint volt büntetés. Ezúttal Buemi kapott, 10 másodperces stop & go-t. A pilóták többsége háromszor volt kerékcserén. De nem egy versenyző megoldotta kettővel, és volt, akiknek négyre jött ki. Ettől ugye sokszor változott a sorrend. A 45. körben Alonso megérkezett Hamilton mögé, és már a következő körben az első szárnya találkozott Lewis jobb hátsó kerekével. Ezt követően Fernando kiment a boxba, ezzel visszacsúszott az negyedikről a hetedik helyre – végleg búcsú a dobogónak. (A verseny után mindkettejüket megbüntették 20 másodperccel, a spanyol az ütközés miatt, míg a brit cikázásért kapta – megjegyezném tavaly durvábban követte ezt el Petrovval szemben.) Aztán két körrel a vége előtt az orosz szélesre vette a kanyart és a rázókő csúnyán megdobta. Repült egyet, majd földet érésekor a kezében maradt a kormány. Az autó összetört, fel kellett adja. Neki ez a hétvége nem a legszerencsésebb, az egyik szabadedzésen a bal első gumija durrant szét, amelynek egy darabja még fejbe is vágta.



Végül a dobogó felső fokára Vettel állhatott fel, a másodikra Button és a harmadikra Heidfeld. A Mercedes megszerezte első pontjait, Schumacher 9. helyével. A két Hispania is rajthoz állhatott, de nem tudták befejezni a versenyt.



A következő nagydíj Shanghaiban, Kínában lesz április 17-én! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése