2018. február 27., kedd

Most már Facebookon is

Néhány éve már létrehoztam a Futamról-futamra Facebook oldalt, egy darabig használtam is. Később aztán nem láttam értelmét és innen a blogról is levettem a rámutató ikont.
De most úgy érzem, újra felélesztem, egyrészt lehet, hogy így könnyebb elérnem azokat az embereket, akiket nem ismerek, de érdekelheti őket. Jól esne, ha azok az emberek, akik elolvassák az írásaimat akár rendszeresen, akár alkalomadtán, vagy csak érdekli őket az autósport, nyomnának egy „Tetszik”-et. Fontos számomra a visszajelzés, az, hogy ti hogyan látjátok a dolgokat. Jó lenne egy kis közösséget létrehozni.
Ugyan én a személyes Face-emen rendszeresen megosztom a cikkeimet, de a blog profiljáról azonnal értesülhetne mindenki az aktualitásokról.
Köszönöm, ha bizalmat szavazva nekem nyomtok egy „Like”-ot az oldalra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése