2016. március 21., hétfő

Szerkezet váltás

Egy ideje fogalmazódik bennem a dolog, de mostanra jöttem rá, mit is szeretnék.
Már az érettségi időszakban fellépett ez a helyzet és most az egyetem mellett tovább erősödött. A futamról futamra való verseny-összefoglalók kezdtek teherré válni. Ugyanolyan lelkesen néztem a futamokat, de a megírásuk már nehezemre esett és ezt az elkészülésük is mutatta. Azonban nem szeretném bezárni a blogot, csak módosítani a funkcióján. Továbbra is lesznek bejegyzések, de nem feltétlenül minden nagydíj után. Viszont egy-egy hírrel, történéssel kapcsolatban megosztanám veletek gondolataimat, véleményemet - tehát az egész Forma 1-gyel kapcsolatban és nem kifejezetten a versenyekről. Hatodik évet kezdem meg e bloggal, ezalatt sok minden történt. Én is felnőttem és ezt már ebben a formában erőltettetnek éreztem.
Remélem nem okozok csalódást az új módszerrel! Örülnék a visszajelzéseiteknek! J

További jó szurkolást és olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése