Tizenkilenc autó állt fel a rajtrácsra, az élen Hamilton,
Vettel és Rosberg, akik a rajt után megtartották pozíciójukat.
Az első körben
Maldonado kapott defektet, a tülekedésben pedig Nasr autója kilyukasztotta
Raikkönen hátsó kerekét, a finn egy teljes kört tett meg három keréken,
visszaesve az utolsó helyre. A negyedik körben Ericsson kicsúszott, jött a
Safety Car. A mezőny nagy része rohant kereket cserélni, Vettel azonban kinn maradt
a pályán. Hamilton a cserék után az ötödikről a második helyre küzdötte fel
magát, Vettel előnye ekkor 10 mp volt. A német a tizennyolcadik körben cserélte
le abroncsait, és a harmadik helyre tért vissza. Négy kör múlva megelőzte
Rosberget, majd Hamilton kerékcseréjénél a brit elé került. Ezt a sorrendet a
három éllovas későbbi kerékcseréi már nem borították fel.
A 26. körben Kvyat megpróbált bevágni Hulkenberg elé, a
német megpörgette az oroszt, kapott érte 10 mp-es büntetést. A 31. kör után
Perezt büntették ugyanígy, miután letolta Grosjeant a pályáról.
A 45. körben Vettel utolérte az egymással harcoló Hulkenberg
Grosjean duót, de végül simán lekörözte őket. A két McLaren nem látta meg a
kockás zászlót, Alonso a 21, Button a 41. körben adta fel. Az utolsó két
körben a két Williams csatája volt látványos az ötödik helyért, amelyet végül
Bottas szerzett meg. A negyedik helyre Raikkönen érkezett be, gyönyörűen
ledolgozva a Ferrari első körben szerzett óriási hátrányát.
A dobogóra Vettel, Hamilton és Rosberg állhatott. Vettel egy
év szünet után állhatott ismét a pódium tetején, Schumacher időszaka óta pedig először
hallhattuk egymás után a német és az olasz himnuszt.
A Maláj verseny után úgy tűnik, végre akad komoly kihívója a
Mercedesnek a Ferrari pilótáinak személyében.
Következik április 12-én Shanghai, a Kínai Nagydíj.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése