Az időmérő alapján a két Red Bull indulhatott az első
sorból, őket a Sauberes Hulkenberg követte, majd a Ferrarik jöttek. A rajtot
követően Vettel megtartotta vezető pozícióját, mögé feljött Massa, Webber egy
helyet vesztett, majd jött Alonso és Hulkenberg. Di Resta egy ütközés
következtében fel kellett adja a versenyt. Raikkönennek első szárnyat kellett
cserélnie, mivel hátulról eltalálta Perezt az első kanyarnál. A 3. körben
Alonso szépen megelőzte Webbert, bár kicsit összeértek. Öt kör múlva a spanyol
Massa mellett is elment, így feljött a második helyre. Button megelőzte a
tízedik Hamiltont, aki ezúttal csak a tizenegyedik helyről vághatott neki a
futamnak – Sutil az utolsó gyorskörén feltartotta a britet (amiért 3 rajthelyes
büntetést kapott), nyilván ennek is köszönheti Lewis, hogy nem tudott bejutni a
Q3-ba. A 12. körben Hamilton lassúdefektet kapott, kiment kerékcserére, igaz,
egy körrel később – valószínűleg nem hallotta a csapatrádiót. Vergne ismét műszaki
probléma miatt kiállni kényszerült. A kerékcserék után Vettel és Alonso helye
változatlan maradt, de Massa és Webber helyet cserélt. Hamilton a 29. körben
megelőzte Rosberget, majd néhány kör múlva Hulkenberget is. Grosjean a tízedik
Perezt előzte meg. A 45. körben Sutilt Raikkönen és Hamilton is megelőzte. Ezt
követően a brit a Jégembert vette üldözőbe, akit második próbálkozása meg is
előzött.
A következő két körben Hamilton Perez és Button mellett is elment. Az
52. körben Kimi is megelőzte Sergiot.
Az olasz nagydíjat Vettel hibátlanul
nyerte, Alonso és Webber előtt. A 3. helyről rajtoló Hulkenberg az ötödik lett
Massa mögött, ami nagyon szép eredmény tőle/tőlük. Őket Rosberg, a Red Bullhoz
aláírt Ricciardo és Grosjean követte. Hamilton és Button lett még pontszerző.
Két hét múlva a mezőny Szingapúrba utazik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése